بازدید معاون رئیس جمهور از طرح نهضت ملی مسکن در انار 

معاون پارلمانی رئیس جمهور از اراضی و مجتمع اداری طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان انار بازدید کرد.

محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور به همراه فرماندار شهرستان انار، عباسی معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان، رحیمیان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان انار، هیئت همراه و کارشناسان مربوطه ابتدا در محل گلزار شهدا ضمن ادای احترام به مقام والای شهیدان و گرامیداشت هفته دفاع مقدس و عطر افشانی قبور مطهر شهدا، به پاسداشت و احترام به این عزیزان، دیداری با خانواده سردار شهید صادقی داشت و گفت: خانواده شهدا و ایثارگران مقام والایی در پیشگاه خداوند متعال دارند و خانواده شهیدان با اهدای بهترین عزیزان خود در راه دفاع از انقلاب و کشور کار بزرگ و عظیمی را انجام دادند که جبران ناپذیر خواهد بود.

او در ادامه از اراضی الحاقی به محدوده شهر بازدید به عمل آورد که عباسی معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان توضیحاتی در این خصوص به معاون پارلمانی ریاست جمهوری ارائه کرد که به موارد زیر پرداخت:

۱. ۲۷۷ هکتار اراضی الحاقی به محدوده شهر انار در راستای قانون جهش تولید مسکن

۲. ۲۱ هکتار اراضی آماده سازی داخل محدوده شهر که ۲۰۱ قطعه زمین تحویل بنیاد مسکن برای واگذاری گروهی شده که ۴۰۲ واحد در حال احداث است.

۳. ۵۵ قطعه زمین به خانواده‌های مشمول قانون جوانی جمعیت تخصیص و ۶۰ قطعه زمین به خانواده معظم شهدا و جانبازان بالای ۲۵ درصد.

۴. واگذاری ۴۰ قطعه به خانواده شهدا، بالغ بر ۱۰۰ قطعه به مشمولین قانون جوانی جمعیت

و در ادامه از مجتمع اداری شهرستان انار که با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی، ۲۱۰۰ متر زیربنا و ۱۲ اداره مستقل که در مرحله حصار کشی رسیده است بازدید بعمل آمد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار